شکم!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 120
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 154
:: بازدید ماه : 1593
:: بازدید سال : 3658
:: بازدید کلی : 46512

RSS

Powered By
loxblog.Com

شکم!
پنج شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 2:18 | بازدید : 574 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

چند وقت پیش بودبهم خبر دادن که یه مسابقه ی بزرگ مقاله نویسیه....و بهم پیشنهاد دادن که شرکت کنم! من هم اومدم با چندتا از دوستانی که سر رشته داشتند در این زمینه مشورت کردم ولی نتیجه ای حاصل نشد....

پس از اندیک وقت گذاشتن و تفکر...با شادی یه مقاله ای تهیه و تنظیم کردیم و برای مسابقات ارسال کردیم!

دیروز با من تماس گرفتن و گفتند که امشب برنامه ی اعلام نتیجه اس...!

راس ساعت 7 با شادی به همون مکان منظور که یه سالن سینما بود رفتیم، تا می شد و توانسته بودن....برنامه های بی خود و بی ربط گذاشته بودن!

کم کم داشت خوابم می گرفت که یکی از بچه های تدارکات بهم زنگ زد و گفت: گل پسر، برای شام امشب 3 تا گوسفند سر بریدیم و کباب کردیم....اونم چه کبابی! پا شو بیا تو غذا خوری چندتا سیخ بخور!

منه شکمو هم رفتم....جای همتون خالی! واقعا عجب کبابی بود! در حال خوردن بودم که شادی زنگ زد و گفت: زود بیا...می خوان اعلام نتیجه بکنن!

منم 2 تا سیخ کباب گرفتم دستم و با عجله رفتم طرف سالون! تا در رو باز کردم نزدیک بود سکته کنم!

اخه تا در را باز کردم دیدم که مجری برنامه_اتفاقا دختر عموم بود_ داشت می گفت:

و جایزه ی نفر برتر رشته ی مقاله نویسی، گل پسر و خواهر گرامیشون، شادی....!

من همین طوری جفت کرده بودم! باورم نمیشد! چند بار مجری اعلام کرد ولی من حتی نمی تونستم از جام تکون بخورم!بعدش خانوم مجری شیطنتش گل کرد و گفت:

بله مثل اینکه گل پسر دم درب ورودی خیلی سرشون شلوغه! برای اینکه دست از خوردن برداره و تشریف بیاره روی سن یه کف مرتب به افتخارش بزنید....!

همه برگشته بودن منو نگاه می کردن و می خندیدن! منم خیلی ریلکس داشتم کباب می خوردم و اصلا نمی دونستم در اون موقع چیکار کنم! خلاصه شادی اومد و دستم رو گرفت و بازور برد بالا....

هنوزم تو کفم!






|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ژیلا در تاریخ : 1391/12/4/5 - - گفته است :
یه شکموئی هستی تو گل پسررررر

<-CommentGAvator->
یــــــاس در تاریخ : 1391/12/3/4 - - گفته است :
نه بابا!!!!!!!!!
آفرین و مرحبا........
جایزه چی گرفتی حالا؟؟؟؟

<-CommentGAvator->
سارا در تاریخ : 1391/12/3/4 - - گفته است :
ساده می گویم عزیزم دل بریدن ساده نیست
چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست

از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام
ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست

<-CommentGAvator->
عطیه در تاریخ : 1391/12/3/4 - - گفته است :
من که از کامنتا تو کله در نمیارم!!!!!! حالا اونو بیخیال!!! برا سلامتی همه با مرفتای عالم صلوات///کباب خییییییلی دوس داری؟؟؟؟؟

<-CommentGAvator->
ریحانه در تاریخ : 1391/12/3/4 - - گفته است :
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶

´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶

´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶

´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶

´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶

´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´¶´¶

´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´ ´´´´¶

´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´ ´´´´´¶

´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶

´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶ ¶´´´´¶

´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´ ¶´´´´¶

´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶ ¶´´´¶

´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶¶

´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´ ´´¶

´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´ ´¶

´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶ ¶

´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´

´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶

´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶

´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶

´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´

´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶ ¶¶

´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´ ¶¶

´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ´´¶

´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´ ´¶



یک عاااااااااااااااااااااااااااال مه اپ کردم!
حتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمابیا همممممممه رو بخون و نظر بده!
منتظرمااااااااااااا

<-CommentGAvator->
نگار در تاریخ : 1391/12/3/4 - - گفته است :
بابا مقاله نویس
حق داری خب!
از کباب نمیشه گذشت

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/12/3/4 - - گفته است :
به سلامتی
حالا جایزش چی بود؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: