تولدم!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 36
:: بازدید ماه : 1475
:: بازدید سال : 3540
:: بازدید کلی : 46394

RSS

Powered By
loxblog.Com

تولدم!
سه شنبه 6 فروردين 1398 ساعت 19:16 | بازدید : 2176 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

 

هر روز که متولد می شوم

 

خدایی نیز در من به دنیا می آید

 

ترسم از این است

 

که در بی خدایی

 

بمیرم

 

 

سلام و صد سلام و عرض ادب!

صدای منو هم اکنون از شهر زیبایی ها و خوبی ها و شهر دریاها و شهر عاشقانه ها، ساری می شنوید!

خیلی خوشحالم که توفیق شد بار دیگر در کنار همه ی عزیزانم قرار بگیرم و باعث افتخار است!

از اینکه بدون هماهنگی از خدمتتون رفتم کمال معذرت و عذر خواهی دارم!

و اینکه قسمت و سعادت شد امسال، با زیارت آقا امام رضا، سال خوب و نیکویی را آغاز کرده باشم!

و اما اصل مطلب اینکه چندین سال پیش، در هفتمین روز بهار، در شهر فرهنگ و ادب، گل پسری در خانواده ی نسبتا پر جمعیت قدم به عالم خاکی نهاد....بهله...فردا روز تولد گل پسر سابق و یا به عبارتی، توت فرنگی حاضر می باشد!

امشب دور هم گرد آمده ایم تا این شب فرخنده رو با هم بگیمو بخندیم و خوش باشیم!

جا داره از همه ی بزرگواران عذر خواهی کنم بخاطر عدم پاسخ گویی به کامنت ها، ایشالا اگه عمری باشه جبران می کنم!

آخر شب به شرط موافق شرایط ، پیشتون بیام!

تشکر کنم از داداش پویا بخاطر اهنگ وبم که خودش بیشتر در جریانه....{چشمک}!

راستی، کادوو یادتون نره ها......!!!

یه سورپرایز براتون دارم...بر گردم بهتون می گم حال کنید

فعلا بای!

 

 

سلام و صد سلام و عرض ادب!

صدای منو هم اکنون از شهر زیبایی ها و خوبی ها و شهر دریاها و شهر عاشقانه ها، ساری می شنوید!

خیلی خوشحالم که توفیق شد بار دیگر در کنار همه ی عزیزانم قرار بگیرم و باعث افتخار است!

از اینکه بدون هماهنگی از خدمتتون رفتم کمال معذرت و عذر خواهی دارم!

و اینکه قسمت و سعادت شد امسال، با زیارت آقا امام رضا، سال خوب و نیکویی را آغاز کرده باشم!

و اما اصل مطلب اینکه چندین سال پیش، در هفتمین روز بهار، در شهر فرهنگ و ادب، گل پسری در خانواده ی نسبتا پر جمعیت قدم به عالم خاکی نهاد....بهله...فردا روز تولد گل پسر سابق و یا به عبارتی، توت فرنگی حاضر می باشد!

امشب دور هم گرد آمده ایم تا این شب فرخنده رو با هم بگیمو بخندیم و خوش باشیم!

جا داره از همه ی بزرگواران عذر خواهی کنم بخاطر عدم پاسخ گویی به کامنت ها، ایشالا اگه عمری باشه جبران می کنم!

آخر شب به شرط موافق شرایط ، پیشتون بیام!

تشکر کنم از داداش پویا بخاطر اهنگ وبم که خودش بیشتر در جریانه....{چشمک}!

راستی، کادوو یادتون نره ها......!!!

یه سورپرایز براتون دارم...بر گردم بهتون می گم حال کنید

فعلا بای!

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: