یخ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 101
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 277
:: بازدید ماه : 259
:: بازدید سال : 3934
:: بازدید کلی : 46788

RSS

Powered By
loxblog.Com

یخ
دو شنبه 25 دی 1398 ساعت 14:56 | بازدید : 478 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )



لبخند

بهشت زندگی است

هر وقت جهنم یخ زد

به بهشت تو اعتماد می کنم...




|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
parinaz در تاریخ : 1391/11/1/0 - - گفته است :
سلام خوبی؟؟
وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم لینکم کنی

<-CommentGAvator->
parinaz در تاریخ : 1391/11/1/0 - - گفته است :
سلام خوبی؟؟
وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم لینکم کنی

<-CommentGAvator->
mehran در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
سلام

من لینکت کردم

بی زحمت بلینکم
پاسخ:چشم

<-CommentGAvator->
رگبار بهاری در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
سلام گل پسر..

لبخند بهشت زندگیست واقعا مخصوصا اگه لبخند کسی باشه که دوسش داشته باشی

آپم..
پاسخ:سلام...چشم

<-CommentGAvator->
Zahra در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
انتظار سخت است.فراموش کردن هم سخت تر است.اما اینکه ندانی باید انتظاربکشی یافراموش کنی ازهمه سخت تراست

<-CommentGAvator->
::::خانوم بلا:::: در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
تمام دنیایــــ ــم را
مـی دهم
برای لـــ ــــبخندت
هراســـــ ـــی نیســــت.....

شــ ــاد که باشــــی
دنیـــ ــا دوبـــاره از آن مــن اســــت

<-CommentGAvator->
مـ ـ ـ ـ ـ ـریم در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
لااقل بیا بگو که دیگر به دیدنم نمی آیی

شاید اشکی نشست گوشه چشم هایی

که به این “در” خشک شده اند ...!



وااااااااااااااااااااااااای مرسی خجالتم دادی
میسی میسی

<-CommentGAvator->
نیلوفر آبی در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
خب تو فک ما سرکاااااریم جناب........
ولی بیشتر از همه خودت سرکاری که دو تا جمله متفاوت رو چسبوندی به هم
دقت کن متوجه میشی
__________
شبت خوش

<-CommentGAvator->
نیلوفر آبی در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
آقااااااااا اجازه ؟!!
این جمله برا من ایهام داره......
اصلا منظورت چیه؟
"هر وقت جهنم یخ زد به بهشت تو اعتماد میکنم"
یعنی چی؟
یعنی میخوای بگی محاله اعتماد کنم؟
شاید منظور چیزی دیگه باشه اما خب من اینجور ازش برداشت میکنم.........
خب اصلا تقصیر من چیه داداشی
تو شعر ایهام دار میگی بعد.....
شوخی نکردم همش جدی بود ولی "لبخند بهشت زندگی است" رو خوب اومدی

<-CommentGAvator->
نیلوفر آبی در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
روزی لئون تولستوی در خیابانی راه می رفت که ناآگاهانه به زنی تنه زد.
زن بی وقفه شروع به فحش دادن و بد وبیراه گفتن کرد.
بعد از مدتی که خوب تولستوی را فحش داد،تولستوی کلاهش را از سرش برداشت و محترمانه معذرت خواهی کرد و در پایان گفت: مادمازل من لئون تولستوی هستم .
زن که بسیار شرمگین شده بود، عذرخواهی کرد و گفت:چرا شما خودتان را زودتر معرفی نکردید ؟
تولستوی در جواب گفت: شما آنچنان غرق معرفی خودتان بودید که به من مجال این کار را ندادید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: