من!!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 245
:: بازدید هفته : 1095
:: بازدید ماه : 1077
:: بازدید سال : 4752
:: بازدید کلی : 47606

RSS

Powered By
loxblog.Com

من!!!
پنج شنبه 14 دی 1398 ساعت 21:32 | بازدید : 493 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

سلام

اگه یه مساوی جلوی اسم من بود، اون طرف مساوی چی می نوشتی؟؟؟

جوابت رو برام تو کامنت ها بذار!

مرررسی!!!

 

 

گل پسر=؟؟؟




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مهســـــــــــــــــا در تاریخ : 1391/10/28/4 - - گفته است :
سلام
خـــــــــــــــــــــــــــ ــــوبی؟




گل پسر منلینکیدمت
خوشهال میشم اگه بلینکی منوووووووووو

فک کــــــــــــــــنم
باید آدم شوخی باشی یا مهربون
درسته؟

<-CommentGAvator->
neda در تاریخ : 1391/10/21/4 - - گفته است :
وقتی تو باشی ؛ زندگی برایم زیباست ؛ عاشقی برایم با معناست !

وقتی تو باشی ؛ قلبم بی آرزوست ، ای تنها آرزوی من در لحظه های تنهایی !

وقتی تو عزیز دلم باشی ؛ همدمم باشی ؛ سر پناهم باشی ؛ طلوع آفتاب برایم آغاز یک روز پر خاطره دیگر با تو است !

تو هستی ، برای من هستی ، تا آخرش همه هستی ام هستی !!!

حالا من هستم و یک عشق پاک در قلبم !

وقتی تو باشی ؛ عشق در وجودم همیشه زنده است ، میتپد قلبم تنها برای تو و می گذرد لحظه ها به یاد تو و می ماند برای همیشه یک عشق جاودانه در قلبهایمان !

وقتی تو گل من باشی ؛ باغچه خشگ قلبم بهاری می شود ، این دل از عطر و بوی تو پر از محبت و صفا می شود !

وقتی تو عشق من باشی ؛ این چشمها برای دیدن تو بی قرار و بی تاب می شود ، حضور تو در کنارم تنها آرزو می شود !

وقتی تو همدمم باشی ؛ دیگر تنهایی با من بیگانه می شود ، غم و غصه های دنیا در قلبم فراری می شوند !

تو باشی ؛ عزیز دلم باشی ؛ عشقم باشی ؛ دنیا برایمان بهشت همیشگی می شود !

وقتی تو باشی ؛ وقتی تو همه زندگیم باشی ، این دل فدای قلب مهربانت می شود ، چشمهایم همیشه منتظر دیدن چهره ماهت میشود !

وقتی تو باشی ؛ من نیز هستم ، زیرا تو درون قلبم هستی !

پس با من باش ای عشق جاودانه ام ؛ بیا تا با هم بخوانیم ترانه عاشقانه ام را که برای تو سروده ام !

ای تو که بی تو بودن برایم خواب همیشگی است !
پاسخ:مرسی.......وای سورپرایز شدم

<-CommentGAvator->
neda در تاریخ : 1391/10/20/3 - - گفته است :
سلام
ممنون که اومدی

ولی اینوبدون ابجی نداهیچ وقت نمیگه بی معرفت
مرســـــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــی
داداشی گل پسریه سوال؟
میشه بگی اسمت چیه؟

<-CommentGAvator->
شري در تاریخ : 1391/10/17/0 - - گفته است :
سلام نظري ندارم همين الان برا اولين بار اومدم وبت وب باحاليه لينكت كردم لينكم كن
پاسخ:چاکرم

<-CommentGAvator->
نیلوفر آبی در تاریخ : 1391/10/16/6 - - گفته است :
میخوام تجدید نظر کنم
گل پسر =

<-CommentGAvator->
نیلوفر آبی در تاریخ : 1391/10/16/6 - - گفته است :
از خدا میخوام همیشه همینطور باشه برات دوست خوبم
به قول چارلی چاپلین هر یک روز بدون خنده، روزی است که به هدر رفته است....
پس حالا که صلح برقراره گاه گاهی به این محفل دوستانه سر میزنم

<-CommentGAvator->
نیلوفرآبی در تاریخ : 1391/10/16/6 - - گفته است :
خب البته من از خودم نگفتم... راستش با چشای خودم دیدم که نوشته بودی بازرسی
ولی بعد از ثبت نظرم نگران شدم که نکنه موجب دل آزردگی دوست عزیزی بشم ... که خدا رو شکر شما دوستانه برخورد کردید و با موضوع به راحتی کنار اومدید

<-CommentGAvator->
مـ ـ ـ ـ ـ ـریم شـ ـ ـ ـ ـرقی در تاریخ : 1391/10/16/6 - - گفته است :
گل پسر = شیطونک و البته شیکمو

<-CommentGAvator->
my love در تاریخ : 1391/10/16/6 - - گفته است :
گل پسر=؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستش من هنوز باهات آشنا نشدم و نمیتونم بگم تو چطور آدمی هستی، پس بزار اول خوب با هم اشنا بشیم.

راستی مرسی که بهم سر زدی، وبلاگ قشنگی داری. اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.
پاسخ:چشم....

<-CommentGAvator->
نیلوفر آبی در تاریخ : 1391/10/16/6 - - گفته است :
گل پسر = بازرس

مرسی که در مورد وب منم بازرسیتون رو به انجام رسوندید...
همیشه شاد باشید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: