خاطره ی دانشجویی!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 51
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 227
:: بازدید ماه : 209
:: بازدید سال : 3884
:: بازدید کلی : 46738

RSS

Powered By
loxblog.Com

خاطره ی دانشجویی!!
شنبه 6 آبان 1398 ساعت 16:42 | بازدید : 658 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

عرض سلام و ادب!! این روزها روز شادی و سروره! لذا یه خاطره ای از زمان دانشجویی خودم گذاشتم یکم حال کنید و صراحتا میگم که اگه از داستان چیزی متوجه نشدید مسله ای نیست! چون به خاطر مسایل امنیتی خیلی از مطالب رو سانسور میکنم!


فک کنم سال 87 پاییز ترم 4 بودم! اوج جوانی و شادابی و نشاط!!!!

یک استادی داشتیم مسن و با موهای جو گندمی و از اون خر پولها مثل خودم! خیلی پا کار بود! یعنی خیلی حال می داد و امار می داد!!!

مثلا میگفت هادی نامردید اگه جشنی چیزی بود منو خبر نکنید! خیلی هم با من جور بود! چون که حتی از قبل از دانشگاه هم میشناختمش!!! بهم گفته بود که نگران نمره نباشم من هم تا می تونستم سر کلاسش......

اره!!!! یادمه یکبار من و نامدار و 3 تا از دخترها تصمیم گرفتیم که نقطه چین بازی کنیم!

من یه خودکار سیاه اون هم قرضی از یکی از بچه ها گرفتمو و نامدار هم با خودکار سبز!!! دختر خانوم ها هم که ماشالا کیفشون پر از خودکار های رنگی!!!

شروع به بازی کردیم کاغذ بود که از این ور کلاس می رفت اون ور کلاس و بر می گشت! استاد هم گرم تدریس!!!

یکبار که کاغذ او.مد طرف ما نامدار به جای یکی از دخترا که اسمش آیدا بود_ از اون دختر های پاچه پارها_ با خودکار ابی یه خط کشید و کاغذ رو فرستاد رفت!!!

آیدا خانوم وقتی که دید خیلی ناراحت شد و خیلی یواش گفت: کدوم ............ ی بود؟؟؟؟

من تعجب کردم که استاد شنید!!! برگشت طرف ما و رو کرد به آیدا!

گفت: خانوم رضایی! چرا ناراحت می شی؟؟؟ خب بذار نامدار هم یه 2تا جات بذاره..............!!!

خلاصه کلاس رفت رو هوا.... نامدار از روی خجالت مجبور به ترک کلاس شد و.....

کلا بقیه اش رو نقدا سانسور میکنم!

اگه می خوای بازم ارسال کنم برو توی نظر سنجی شرکت کن!




|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
باددرموهایش در تاریخ : 1391/8/7/0 - - گفته است :
زندگی یعنی:
بخند هرچند که غمگینی،
ببخش هرچند که مسکینی،
فراموش کن هر چند که دلگیری.
اینگونه بودن زیباست هر چند که آسان نیست!

<-CommentGAvator->
ش در تاریخ : 1391/8/6/6 - - گفته است :
سلام هادی.خوبی؟ ای استاد بلا! برا خودتم نخبه ای بودیا! ممنون خاطره بانمکی بود.
پاسخ:سلام خواهر! شما خوبی؟؟؟ خخخخ! خجالت ندید!

<-CommentGAvator->
AREZOO69 در تاریخ : 1391/8/6/6 - - گفته است :
ماشالا اقا هادیپاسخ:خخخخخخ


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: