یعنی چ...؟؟؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 264
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 440
:: بازدید ماه : 422
:: بازدید سال : 4097
:: بازدید کلی : 46951

RSS

Powered By
loxblog.Com

یعنی چ...؟؟؟
چهار شنبه 18 بهمن 1398 ساعت 23:32 | بازدید : 569 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

 

اصلاً چه معنی داره من همه اش حرف بزنم و پست بذارم؟ مگه نویسنده ی بیکار گیر اوردید؟ این پست رو شما بنویسید....هر چی دل تنگتون می خواد....




|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
y.v در تاریخ : 1391/11/24/2 - - گفته است :
هفت راز موفقیت:
1-هیچ راز موفقیتی در کار نیست.
2-موفقیت برای همه است.
3-زندگی شما موقعی بهتر می شود که خودتان بهتر شوید.
4-بدون فداکاری،موفقیتی وجود ندارد.
5-موفقیت سانتی متر سانتی متر بدست می آید،نه کیلومتر کیلومتر
6-بزرگترین دشمن موفقیت فردا،موفقیت امروز است.
7-هیچ توصیه ای درباره موفقیت به درد نمیخورد،مگر اینکه به آن عمل کنید.
امیدوارم مورد پسندتون باشه مستر گل پسر

<-CommentGAvator->
elnaz در تاریخ : 1391/11/20/5 - - گفته است :

<-CommentGAvator->
::::خانوم بلا:::: در تاریخ : 1391/11/19/4 - - گفته است :
سلام گل پسر خوبین شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید که ی مدت نبودیم
اما حالا اومدم
راستی وبم هم بیا ی اتفاقه مهم افتاده

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/11/19/4 - - گفته است :

<-CommentGAvator->
Mehdi650 در تاریخ : 1391/11/19/4 - - گفته است :
ن دادا وبت خیلی قشنگس

<-CommentGAvator->
☁.¸¸.•☂مریم☁ در تاریخ : 1391/11/19/4 - - گفته است :
یـﮧ دریـا اَشکــــ بـراـے ریـخـتـטּ دارمْــ ـ

یـﮧ دلـــِ گـٍرفـتـﮧ

.

یـﮧ زنـدگـے پــُـر اَز פֿــالــــ‗__‗ـــے

مــَטּ سَرشارمْــ ــ از تَـنـــ ـهـایـــ‗__‗ــــ__‗ـــــ__‗ــــ ـ__‗ـ__‗ـــــے

<-CommentGAvator->
☁.¸¸.•☂مریم☁ در تاریخ : 1391/11/19/4 - - گفته است :
کثـــــیف بودنِ بعـــضی آدم ها اذیــــتم نمیـــکنه



بعضیا خیـــــــلی پاکن



این که قرارهـ اینا گیرهـ اون کثیـــــــــفا بیُفتن



این اعصاب خــــــــورد کنه.....

<-CommentGAvator->
barani در تاریخ : 1391/11/19/4 - - گفته است :
می دانم هر از گاهی دلت تنگ می شود. همان دل های بزرگی که جای من در آن است، آن قدر تنگ می شود که حتی یادت می رود من آنجایم.

دلتنگی هایت را از خودت بپرس و نگران هیچ چیز نباش!

هنوز من هستم.

هنوز خدایت همان خداست!

هنوز روحت از جنس من است!

اما من نمی خواهم تو همان باشی!

تو باید در هر زمان بهترین باشی.

نگران شکستن دلت نباش!

می دانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند.

و جنسش عوض نمی شود ...

و می دانی که من شکست ناپذیر هستم ...

و تو مرا داری ...برای همیشه!

چون هر وقت گریه می کنی دستان مهربانم چشمانت را می نوازد ...

چون هر گاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای ...

چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم،

صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیده ام!

درست است مرا فراموش کردی، اما من حتی سر انگشتانت را از یاد نبردم!

دلم نمی خواهد غمت را ببینم ...

می خواهم شاد باشی ...

این را من می خواهم ...

تو هم می توانی این را بخواهی. خشنودی مرا.

من گفتم : وجعلنا نومکم سباتا (ما خواب را مایه آرامش شما قرار دادیم)

و من هر شب که می خوابی روحت را نگاه می دارم تا تازه شود ...

نگران نباش! دستان مهربانم قلبت را می فشارد.

شب ها که خوابت نمی برد فکر می کنی تنهایی ؟

اما، نه من هم دل به دلت بیدارم!

فقط کافیست خوب گوش بسپاری!

و بشنوی ندایی که تو را فرا می خواند به زیستن!

پروردگارت ...

با عشق !

<-CommentGAvator->
عطیه در تاریخ : 1391/11/19/4 - - گفته است :
/لینـــــــــــک شدی داداش/پروفایلت کجاس؟ نمیبینمش!!!!خب شایدم خطای دیده؟؟؟؟

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/11/19/4 - - گفته است :
خــــوشبخـــت تـــــرين آدم هــــا ؛

اونــــايـــي هستــــن کــــه ايـــن جمـــله رو ميشنـــوند :

" عيــــــب نــــداره،

با هـــــم درستـــــش ميکنيــــم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: