ویولون


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 220
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 396
:: بازدید ماه : 378
:: بازدید سال : 4053
:: بازدید کلی : 46907

RSS

Powered By
loxblog.Com

ویولون
سه شنبه 17 بهمن 1398 ساعت 23:0 | بازدید : 600 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )


سال های درازی گمت کرده بودم

غافل از صدای ویلون دوره گردی

که هر شب

تو را در کوچه مان زار می زند

 




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
natalie در تاریخ : 1391/11/30/1 - - گفته است :
وبت عالیه عزیزم
بازم بهم سر بزن چون خیلی خوش حال شدم

<-CommentGAvator->
elnaz در تاریخ : 1391/11/19/4 - - گفته است :
slm

<-CommentGAvator->
باددرموهایش در تاریخ : 1391/11/19/4 - - گفته است :
سلام من وبمو(سنگ صبورومیگم)حذف کرده بودم پیام حذف هم دادبعدحذفش این وب خراب شده مال کیه؟تومیدونی مگه نه؟کامنتاتوخوندم شناختیش کیه؟هادی این جاچه خبره؟توروخدابگواعصابم خراب شده من برامیهن بلاگم پیام دادم نمیدونم این کاراچیه؟
پاسخ:سلام...اجی من متوجه شدم...ولی متاسفانه یکم دیر رسیدم...نگران نباش....درستش می کنم

<-CommentGAvator->
mehran در تاریخ : 1391/11/19/4 - - گفته است :
سلام

شرمنده دیر اومدم

ببخشید

بیا وبم و آپ جدیدمو بخون و اگه میتونی کمکم کن

منتظرم

ممنون

<-CommentGAvator->
رگبار بهاری در تاریخ : 1391/11/18/3 - - گفته است :
به روزم آقا پسر

<-CommentGAvator->
نگار در تاریخ : 1391/11/18/3 - - گفته است :
بابا عاشق

<-CommentGAvator->
نگین در تاریخ : 1391/11/18/3 - - گفته است :
بیا دوباره به چشمان هم نگاه کنیم

بیا دوباره در این باره ، اشتباه کنیم

من و توایم که تنها گناهمان عشق است

عجب گناه قشنگی ، بیا گناه کنیم

تمام دفترمان را غزل غزل با عشق

کنار نامه اعمالمان سیاه کنیم

من و تویی که چنان مثل شیشه شفافیم

که روشن است ، اگر توی سینه آه کنیم

عزیز من ! به زمین و زمانه مدیونیم

اگر که لحظه ای از عمر را تباه کنیم

بیار سفره لبخند و بوسه ات را تا

بساط یک غزل تازه روبه راه کنیم

برای رویش یک شعر عاشقانه محض

بیا دوباره به چشمان هم نگاه کنیم ...

" امید تقوی "

<-CommentGAvator->
نیلوفرآبی در تاریخ : 1391/11/18/3 - - گفته است :
ای کاش قانون تمام دلبستگی ها این بود؛
یا رفاقت تعطیل، یا جدایی هرگز!!!

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/11/18/3 - - گفته است :
به به صدای ویولون خیلی زیاد دوس دارم

<-CommentGAvator->
! در تاریخ : 1391/11/18/3 - - گفته است :
خو من دیگه چیجوری قسم بخورم؟ هان؟ خب می گم من خودم مطمئنم! به جون خودت! به جون خودم! به اکثرن نشون داده

تو از قافله عقب موندی...
پاسخ:من می گم مسایل شخصی دیگران به تو و من هیچ ربطی نداره...به فرض هم درست باشه! مگه فضولی؟ تو همون شخص باوقار و اروم دنیای مجازی هستی دیگه؟؟؟؟شک دارم بخدا....هر چند دلم نمی خواست ولی مجبور شدم برم از خودش بپرسم....منتظر جوابشم....وای به حالت....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: