مراسم استقبال رسمی ملکه بریتانیا از امیر کویت در کاخ سلطنتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 295
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 471
:: بازدید ماه : 453
:: بازدید سال : 4128
:: بازدید کلی : 46982

RSS

Powered By
loxblog.Com

مراسم استقبال رسمی ملکه بریتانیا از امیر کویت در کاخ سلطنتی
جمعه 6 بهمن 1398 ساعت 22:12 | بازدید : 591 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

 


 


ضیافت شام ملکه بریتانیا به افتخار امیر کویت



حاشیه ها


چه خوش بو است بوي نفت و شعبده بازي انگليسها !!!



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
شبنم ♥ღஜܓܨ در تاریخ : 1391/11/13/5 - - گفته است :
تاکسی بودم, راننده بدون مقدمه برگشته به دختره گفت: مال شما درشته؟؟؟!! دختر هم جواب داد ، چی؟ پولمو می گی؟؟؟!!!
راننده گفت پـَـَـ نــه پـَـَــــ ... استغفرالله !!!!)))

<-CommentGAvator->
رفیق قدیم در تاریخ : 1391/11/13/5 - - گفته است :
از شیر شتر خوردن و سوسمار

عرب را کاری رسیدست به جای

که تاج کیانی کند آرزو

تفو برتو ای چرخ گردون تفو
پاسخ:به صداقت قسم که شناختم! مرسی

<-CommentGAvator->
رهگـذر دیـار عشـق در تاریخ : 1391/11/12/4 - - گفته است :
درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند
معنی کور شدن را گره ها میفهمند
سخت است بالا بروی ساده بیای پایین
قصه ی تلخ مرا سرسره ها میفهمند
یک نگاهت به من آموخت که درحرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها میفهمند . . .

<-CommentGAvator->
barani در تاریخ : 1391/11/11/3 - - گفته است :
بسي زيبابود

<-CommentGAvator->
رگبار بهاری در تاریخ : 1391/11/10/2 - - گفته است :
ینی من کشته مرده ی پستای جدیدتم

<-CommentGAvator->
یــــــاس در تاریخ : 1391/11/10/2 - - گفته است :
سلام . باشه حاضریتو زدم...
اما آخه من همین جوریشم انقدر که بعضی وقتا شاگردا اصرار می کنن، اسماشونو می‌خونم چون معتقدم دانشجو خودش باید به کلاس بیاد و واسش کسب دانش و علم مهم باشه ؛
نه این که به زور حضور و غیاب خودشو سر کلاس حاضر کنه، دانشجو آزاده که خودش انتخاب کنه و منم کسی نیستم که بخوام وادارش کنم خدایی ناکرده.....
فقط سعی می کنم بیشتر اوقات، یادم بیاد زمانی رو که دانشجو بودم، همین کافیه تا بتونم درک بیشتری از اونا داشته باشم.......
البته امیدوارم که همین گونه باشه.....
اما بچه های خوبی دارم معمولاً کلاسهایی که با من دارن، زور چماق نمی خوان!!
خودشون میان
به یاد ندارم تا به حال، دانشجویی رو که غیبت بیش از حد مجاز داشته، حذفش بکنم........
و حتم دارم که اتفاق هم نخواهد افتاد، فکر می کنم که اون دانشجو یا نتونسته خودشو به کلاسها برسونه یا من روش تدریس مناسبی نداشتم و یا این که مهمتر از همه : خودش نمی خواسته حقی که از استفاده ی کلاس داشته رو، به دست بیاره.......

<-CommentGAvator->
یــــــاس در تاریخ : 1391/11/10/2 - - گفته است :
هانیه جون من که اعتراف می کنم دیگه شما رو نمی دونم می خوای بگی یا نه؟؟!!
راستش گل پسر،
به من یکی از اون کلاه بزرگا دادن و گفتن سیاهی لشکر باش، هم تو جشن شرکت می کنی و هم هیچ کی نمی شناسه شما رو.... (می بینی که حتی چشمای یارو دیده نمیشه!!!)
منم قبول کردم دیگه هانیه رو نمیدونم!!
البته اون شکم گنده نیستما!!!
گفته بااااااااااااااشم

<-CommentGAvator->
☁.¸¸.•☂مریم☁ در تاریخ : 1391/11/10/2 - - گفته است :
داداش گل پسر برای من عکسا باز نشد فک کنم خراب باشن

<-CommentGAvator->
KiMiYa در تاریخ : 1391/11/10/2 - - گفته است :
-)-)-)-)-)-)-)

دمشـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــون

گرم بـــــــــــــــــــــــــــــ ــــابا

<-CommentGAvator->
اجی محدثه در تاریخ : 1391/11/10/2 - - گفته است :
خب چیه مگه ماکه همیشه ازاین مراسما داریم ندید بدید هااااااااااا

مگه نمیدونستی من اولا پرنس محدث بودم

بعد شدم ملکه بانو محدث

بععععععععععععد ها(که الان باشه)

به فلاکت رسیدیم شدیم اجی محدث

والا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: