یادتو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 50
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 226
:: بازدید ماه : 208
:: بازدید سال : 3883
:: بازدید کلی : 46737

RSS

Powered By
loxblog.Com

یادتو
سه شنبه 3 بهمن 1398 ساعت 17:21 | بازدید : 578 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

خـوابم نمے بــرد

به همـه چیز فکر کـرده ام

بیشتر به تــو

و می دانــم که خوابــے

و قبل از بسته شدن چشــم هآیـتـ

به همه چیــز فکــر کرده ای

جـــز مـ ن!!!

 


 

*شادی و چشم و چراغ دنیای مجازی ....برگشت!!!*

 

 




|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
پرنسس در تاریخ : 1391/11/4/3 - - گفته است :
جاده هنوزخیس است ومن همچنان میروم

به خیال رد پاهای اشکهایت,

ولی تردید مرا زجرمیدهد

نمیدانم این خیسی اشکهای توست یا خیسی شرم این جاده ازشکست من!

<-CommentGAvator->
شبنم ♥ღஜܓܨ در تاریخ : 1391/11/4/3 - - گفته است :
هی فلانی!


دیگر هوای داشتنت را ندارم…


هرجا ک دلت میخواهد برو…


فقط آرزو میکنم روزی هوای من ب سرت بزد،


و


آنقدر آسمان دلت بگیرد ک با هزار شب گریه چشمانت،


باز هم آرام نگیری…


و اما من…


بر نمیگردم ک هیچ!


عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم،


ک نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی،با خاطراتم قدم بزنی

<-CommentGAvator->
دختــــــــــرجنــــــــوبی در تاریخ : 1391/11/4/3 - - گفته است :
این روزا همه میرن اگه کسی اومد تعجب کن و بهش شک کن چون مشکوک میزنه.................. آآآآآپــــــــــــــــم خوشحال میشم سر بزنی البته لینکت کردم قبلا چون از وبت خوشم اومده منتظرم

<-CommentGAvator->
شعله در تاریخ : 1391/11/4/3 - - گفته است :
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست...

هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود...

صحنه پیوسته به جاست...

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.

<-CommentGAvator->
اجی محدثه در تاریخ : 1391/11/4/3 - - گفته است :
بابا مردم رو ببین چقد خودشونو تحویل میگیرن

بگو پنچرنویسه داداش گل پسر شاید بهت بیا اباجی

شوخی بوداااااااااا...نیای وبم گیس وگیس کشی

<-CommentGAvator->
یــــــاس در تاریخ : 1391/11/4/3 - - گفته است :
خدایا ؛
خواستم بگویم تنهایم
اما نگاه خندانت،‌
مرا شرمگین کرد............
ــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــ
خوش اومدی عزیزم
شااااااااااااااااااااااااااا د باشی شااااااااااادی گلـــــــــــم
چه خوب که نرفته برگشتی.......

<-CommentGAvator->
؟؟؟ در تاریخ : 1391/11/3/2 - - گفته است :
هههه

یه چیز بگم؟ الان خونه ی ما هستش
پاسخ:بهش بگو شادی می گه من .... ترسو نمی خوام!هر هر هر هر هر هر....! چقد چیزه این چیزتون!

<-CommentGAvator->
؟؟؟ در تاریخ : 1391/11/3/2 - - گفته است :
نه جدی گفتم
پاسخ:منم جدی گفتم! یه ادکلن هم برام اورده! گوشی رو برداشتم الکی گفتم گل پسر داره میاد! مثل زغال اتیش گرفت و فرار...

<-CommentGAvator->
؟؟؟ در تاریخ : 1391/11/3/2 - - گفته است :
من خواهرم با داداش تو رفته مسافرت غیرتی نشدم! بعد اون می خواد بشه؟
پاسخ:خوبه خوبه....زیادی دور بر ندار! دلتم بخواااااد...داداش گلمممممممم

<-CommentGAvator->
؟؟؟ در تاریخ : 1391/11/3/2 - - گفته است :
شادی!این دختره خیلی شکل تو هستش ها
پاسخ:هان؟ من؟ خجالت هم خوب چیزی؟ من توپولممم؟؟؟ بعدشم اگه داداشم بفهمه غیرتی میشها!!!هههه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: