بازم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 188
:: بازدید ماه : 170
:: بازدید سال : 3845
:: بازدید کلی : 46699

RSS

Powered By
loxblog.Com

بازم
دو شنبه 2 بهمن 1398 ساعت 23:16 | بازدید : 611 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

 سلام همین طور که مشغولید(منظورم مشغول تولد هستید، پست پایینی) گوشتون هم به من باشع:دوستان بازم یه خبر بد....احتمالن من برای یه مدتی ترکتون کنم...بازم....امیدوارم این دفعه....یا خدا....دعا کنید...من از شادی جوون خواهش می کنم برگرده(قابل توجه ی بعضی از دوستان) و چند روز در خدمتتون باشع...ولی بعید می دونم بتونه بیاد...برای یه مدت طولانی خداحافظ

دوستون دارم زیاد

یاعلی




|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
پرنسس در تاریخ : 1391/11/4/3 - - گفته است :
چرا آخه؟
چی شده داداش گل؟!!!

<-CommentGAvator->
شبنم ♥ღஜܓܨ در تاریخ : 1391/11/4/3 - - گفته است :
هی فلانی!


دیگر هوای داشتنت را ندارم…


هرجا ک دلت میخواهد برو…


فقط آرزو میکنم روزی هوای من ب سرت بزد،


و


آنقدر آسمان دلت بگیرد ک با هزار شب گریه چشمانت،


باز هم آرام نگیری…


و اما من…


بر نمیگردم ک هیچ!


عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم،


ک نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی،با خاطراتم قدم بزنی

<-CommentGAvator->
مهسا در تاریخ : 1391/11/4/3 - - گفته است :
ببخشید دیر اومدم....
بامن کاری داری؟؟؟

<-CommentGAvator->
mahsa در تاریخ : 1391/11/4/3 - - گفته است :
خیانت است یا عدالت که وقتی نوشت”\دوستت دارم\”

برای دو نفر فرستاد!

<-CommentGAvator->
یــــــاس در تاریخ : 1391/11/4/3 - - گفته است :

تمام سعیتو بکن که مدتش کمتر بشه.....

<-CommentGAvator->
☁.¸¸.•☂مریم☁ در تاریخ : 1391/11/3/2 - - گفته است :
خدایا

بابت آن روز که سرت داد کشیدم متاسفم!!!

من عصبانی بودم

برای انسانی که تو میگفتی ارزشَش را ندارد

و من پافشاری میکردم

<-CommentGAvator->
barani در تاریخ : 1391/11/3/2 - - گفته است :
هنوز نيمده
اميدوارم اگه مشكلي براتون پيش اومده زودتر حل شه

<-CommentGAvator->
نیلوفرآبی در تاریخ : 1391/11/3/2 - - گفته است :

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/11/3/2 - - گفته است :
نمی خواستم نبودنت
از شمارش انگشتانم بیشتر شود .
اما این روزها ...
کاری از دستانم بر نمی آید ...!

<-CommentGAvator->
باران در تاریخ : 1391/11/3/2 - - گفته است :
سلام به خودت گل پسر
ببخشید که بهت سر نزدم
امتحانام شروع شده بود منم که خوابگاهی بودم دیگه نتونستم بیام

هنوز مطالبتو نخوندم ولی با وبت چه کردی؟؟؟؟؟؟؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: