سلامی به لطافت شبنم!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 168
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 344
:: بازدید ماه : 326
:: بازدید سال : 4001
:: بازدید کلی : 46855

RSS

Powered By
loxblog.Com

سلامی به لطافت شبنم!
چهار شنبه 27 دی 1398 ساعت 8:26 | بازدید : 483 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

سلام همراهان عزیز. امیدوارم در لحظات و اوقات زیبا و با برکت زمستونی، ثانیه به ثانیه ی زندگیتون مملو و سرشار از نشاط و شادابی باشه. دوستان من قرار نیست که من نویسنده این وبلاگ باشم؛ فقط قرار است تا زمانی که ، داداش گلمون یعنی:♥...گل پسر...♥ برگرده من در خدمتتون باشم! . اما معرفی خودم...من هم مثل شما تا دیشب یکی از بازدیدکنندگان این وبلاگ زیبا بودم ولی از دیشب بطور موقتی نویسنده ی این وبلاگ شدم! تنها تفاوت کوچیک من با شما اینه که اگه شما اجی و داداش های دنیا ی مجازی ♥...گل پسر...♥ بودید، ولی من در دنیای واقعی هم اجی بزرگه ی ♥...گل پسر...♥ محسوب می شم:D!!! دوستان من قصد ندارم که زیاد در کار♥...گل پسر...♥ دخالت کنم...ولی خب تا جایی که امکانش باشه و اجازه داشته باشم، نمی گذارم کامنتی بی جواب بمونه!دیگه حرفی ندارم برای همه تون آرزوی سربلندی و پیروزی دارم. 

 

 

 

ارادتمند شما:♥...شَادِی یَزدانِی...♥




|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
maryam در تاریخ : 1391/10/29/5 - - گفته است :
salam e?? che jaleb akhe esme abjie manam shadie familemoonam yazdanie shadi khanom bia be webe manam sar bezan

<-CommentGAvator->
::::خانوم بلا:::: در تاریخ : 1391/10/29/5 - - گفته است :
گل پسر کی میاد ؟؟؟ هان؟؟؟!!!!
من گل پسرو می خوام


<-CommentGAvator->
مهســـــــــــــــــا در تاریخ : 1391/10/28/4 - - گفته است :


<-CommentGAvator->
نیلوفر آبی در تاریخ : 1391/10/28/4 - - گفته است :

سلاااااااااام شادی جوووووووونم.....
نذاری دیگه گل پسر بیاد هاااااا
ما اینیم دیگه.... به قول یارو شادمهر:
آآآآآآآآآآآآآآآآآآدم فروشیم....
________________
بگذار تا شیطنت عشق چشمان تو را به عریانی خویش بگشاید. هرچند آنجا جز رنج و پریشانی چیزی نباشد اما کوری را به خاطر آرامش تحمل مکن.

<-CommentGAvator->
khalil در تاریخ : 1391/10/28/4 - - گفته است :
سلام خسته نباشی شادی خانم خوش اومدی . سلام استاد را به گل پسر برسون بگو جاش خالی نباشه .

<-CommentGAvator->
رامین در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
خوش اومدی

آپم

<-CommentGAvator->
نیلوفرآبی در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
خواااااااهش میکنم عزیز من.....
ماااااااا بیشتر ..........
به داش (...) بگو مگه نیاااااااااااد
اصلا ولش کن.........
نمیخواد بیاد خب نیاااااااااد
میگم شما هم باشید بد نیست هااا

<-CommentGAvator->
یــــــاس در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
گل پسر می خواااااااااااااااااااااایم
یاااااااااااالا...
چه معنی میده این کارا؟؟؟
به قول نیلوفر جون:
نگذار دشمن شاد شه.....پاشو بیا....
ای بابا؛ اعصاب ندارم ها...................

<-CommentGAvator->
نیلوفرآبی در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
جالبههههههههههههه.....
نه اصلا هم جالب نیست....
گل پسر اینکارا چه معنی میده؟؟...
زودتر برگرد تا دشمنات شاد نشدن ......
________
راستی سلاااااام شادی خانم.......
تعریفتون رو زیاد شنیدم از گل پسرتون.....
لطفا به داداشمون بگید اینجا جاش خالیه..... زودتر برگرده......
مزااااااااحم دیگرانم نشه ....

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
سلاااااااااااااااااااااااام شااااااااااااادی جوووووووووووون
به به ! مستفیذ شدیم عزیزم


سلام شما به لطافت شبنم بود سلام نرم و برفی منم بپذیر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: