کثیف


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 262
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 438
:: بازدید ماه : 420
:: بازدید سال : 4095
:: بازدید کلی : 46949

RSS

Powered By
loxblog.Com

کثیف
چهار شنبه 27 دی 1398 ساعت 1:5 | بازدید : 461 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

آن قدر

کثیف شده ایم

که اگر

با آبشار نیاگارا هم

دوش بگیرم

پاک نمی شویم

 

***من به این نیت می اومدم تو این دنیا ی مجازی که مشکلات دنیای واقعی رو فراموش کنم...دلم نمی خواد ازم سو استفاده بشه....! تا اطلاع ثانوی تعطیل است!




|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
mehran در تاریخ : 1391/10/29/5 - - گفته است :
سلام
آپم
منتظرتم

<-CommentGAvator->
elsa در تاریخ : 1391/10/28/4 - - گفته است :
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒

<-CommentGAvator->
heliya در تاریخ : 1391/10/28/4 - - گفته است :
شبی که با تو بودم یاد از ان شب...

شبی که بی تو باشم داد از ان شب...

<-CommentGAvator->
سمیرا در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
نذر کردم سفره ای پهن کنم
از حرف های نگفته ی دلم…
اگر برگردی...

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
بی تربیــــــــــتها

خجالت نمی کشید؟؟؟
این کاراتون جواب داره ها
چرا از داداشمون سو استفاده کردید .اونم الان رفته
آدم باشید...جنبه داشته باشید
به روتون خندیدن نیومده
خیلی عصبانی شدم ها .......حواستون باشه دور و بر من نیای چون .......

<-CommentGAvator->
heliya در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
جــسآرَتــــــــــ می خواـهَد ،...

نزدیکــــــــــ شُدن بهـــ دورترین اَفکار زنی ،..

کهــ روزـهآ " مَـــــردانهـ " بآ زندگی می جَنگـــَد اَمِّا شبـــ ـهآ ،...

بالِش اَش اَز ـهق ـهق ـهای " زنانهـ " خیس اَستـــــ !!!

aleyke salam

<-CommentGAvator->
ژیلا در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
تو که میدانستی با چه اشتیاقی

خودم را قسمت میکنم

پس چرا

زودتر از تکه تکه شدنم

جوابم نکردی؟!

برای خداحافظی

خیلی دیر بود

خیلی دیر…


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: