منهای یک!!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 263
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 439
:: بازدید ماه : 421
:: بازدید سال : 4096
:: بازدید کلی : 46950

RSS

Powered By
loxblog.Com

منهای یک!!!
سه شنبه 26 دی 1398 ساعت 22:15 | بازدید : 487 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

 

کنار من چه می کنی؟

 

بلند شو

 

من با تو

 

کم می شوم یکی از خودم

درست مثل:

19=20+1



***مخاطب خاص: چرا ولم نمی کنی؟؟ چرا نمی ذاری با بدبختی ها و غم های خودم کنار بیام؟؟؟چرا....؟؟؟




|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
نگار در تاریخ : 1391/10/30/6 - - گفته است :
چه خوشگل نوشتی گل پسر!
واقعا بعضی چیزا منطق و آسون میبرن زیر سوال! مث این جمع ساده که نه تنها زیاد نمیشیم، بلکه کمم میشیم

<-CommentGAvator->
سمیرا در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
خدایا ببین تنهای تنهایم
میان این همه ادم
تقاص با او بودن را
چرا اینگونه پس دادم؟

<-CommentGAvator->
mahsa در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
شلام

وبت خیلی اوشله

ملشی که بهم شل ژدی

لینک شدی

بای
پاسخ:شلام مهسا جونی! رلستش من نیومدم وبتون...احنمالا داداشم اومده...چشم منم لینک میکنم!

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
زشته این کارا.......خب نمیخواد جواب بده مخاطب خاص...
چرا بی اجازه تو حریم خلوت وبلاگ گل پسر وارد شدی؟
گل پسر..

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
گل پسر بیا ول کن این حرفا رو
خودتو ناراحت نکن

<-CommentGAvator->
ژیلا در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
بیخیال داداش میگذره این روزا..

<-CommentGAvator->
ژیلا در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :
سیگار که نمیکشم
هوس و بوی سیگار در سرم غوغا میکند
سیگار که میکشم بوی تو در سرم میپیچد
آخر همه جا به تو می‌رسم
با اینکه میدانم دیگر هیچ گاه به تو نمیرسم. . .

<-CommentGAvator->
رامین در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
سلام عزیزم

اینم نظر من راجع به این ماجرا



خنده ام می گیرد وقتی پس از مدت ها بی خبری بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری

می گویی: دلم برایت تنگ است.

یا مرا به بازی گرفته ای

یا معنی واژه هایت را خوب نمی دانی...

دلتنگی ارزانی خودت. من دگر دلم را به خدا سپرده ام



پاسخ:داداش گلم خیلی ممنون....من برادر ندارم ولی شما ها اندازه ی 100برادر برام ارزش دارین...قربونت برم عزیزم...یاعلی

<-CommentGAvator->
؟؟؟ در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
سمیرا اومد؟
پاسخ:مرسی گلم خیلی هم ممنون ازشم تشکر کن... دستت درد نکنه...اره به دستم رسید...راستی یه چیز دادم برات بیاره...فقط دلم می خواد زنگم بزنی و بگی که چه حسی داری...نگران نباش!

<-CommentGAvator->
نیلوفر آبی در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
آرررررررره داداشی زیاااااد...... تا دلت بخواد
ولی خب این یه جور بازیه واسه سرپا نگه داشتن خودت ......... یعنی یه جورایی خودتم ازش نفع میبری


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: