به یاد رفیق....!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 274
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 450
:: بازدید ماه : 432
:: بازدید سال : 4107
:: بازدید کلی : 46961

RSS

Powered By
loxblog.Com

به یاد رفیق....!
شنبه 23 دی 1398 ساعت 21:31 | بازدید : 496 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

سلام و عرض ادب خدمت عزیزان و بزرگواران....

طبق قرار معهود و همیشگی، امشب تصمیم دارم پست ارسالی ام رو به یکی از شما بزرگوارن و عزیزان و مهربانان تقدیم کنم!

این پست شعری هست بتحت عنوان ای غزل، ای زمینه ی سبزم.... که سروده ی دوست مرحوم  و بسیار گلم اقای حسن باقری که یک روز قبل از مرگش این شعر رو سروده است...و روز مراسمش خواهر بزرگوارشون این شعر رو تقدیم من کردند....و  مایه ی افتخار منه...!

و اما بعد می خوام این پست رو تقدیم کنم به کسی که قلمش همانند پر لطیف است و استاد بزرگوارم...سرکار خانوم نگین بابایی (رگبار بهاری) ایشالا که مورد عنایت قرار

بگیره!

یاعلی

 

 

 

ای غزل ای زمینه ی سبزم، ای که از من سری،حلالم کن 

 

 


ای که چشمت به قلب غمگینم ،داده بال و پری، حلالم کن 

 

 

 

ای اهورای چشم خسته ی من که مرا آفریده ای از عشق

 

 

  

و دل خسته ی مرا هر شب تا خدا می بری حلالم کن

 

 

 

من نفرین شده نمی دانم،دستم از هر چه هست کوتاه هست

 

 

 

شده حتی برای دلخوشی ام، خوب من!سرسری حلالم کن

 

 

 

 

آسمان هم نمَی نمی بارد ، بر من خسته، بر من غمگین

 

 

 

 

آسمان نگاه خسته ی  من ! تو که آبی تری حلالم کن

 

 

 

کوله بار مرا ببند رفیق، یک نفس مانده است تا رفتن

 

 

 

 

به نمازت،به گریه های شبت، این دم آخری حلالم کن.




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مجنون بی لیلی در تاریخ : 1391/10/28/4 - - گفته است :
خدایا این"قسمت"رو کجافرستادی که هروقت نوبت من میشه، میگن "نیست"؟!؟!؟

<-CommentGAvator->
mehran در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
سلام

وبلاگ زیبایی داری.

ممنون میشم به منم سر بزنی

اگه با تبادل لینکم موافق بودی بهم بگو.

ممنون

منتظرتمااااا
پاسخ:چشم

<-CommentGAvator->
neda در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
نمي دانم كه اين عشق چگونه بر كوير خشك قلبم باريد كه دل بي خبرم عاشق شد



و به عشقش مي بالد . . .



نمي دانم مي داند كه با ديدنش مي رود از تن و جانم خستگي . . .



نمي دانم تا كي عاشق مي ماند . . .



نمي دانم مي داند بدون او بي قرارم ، هيچم ، پيچم . . .



نمي دانم مي داند در انتظار فرداي با او بودنم . . .



نمی دانم چگونه سر کنم لحظات بی او بودن را . . .



نمي دانم مي داند كه هيچگاه عشق واقعي نمي ميرد . . .



نمي دانم مي داند دوست ندارم در روياي كسي ديگر باشم . . . . !


دادایه سریم به مابزن!!

<-CommentGAvator->
پرنسس در تاریخ : 1391/10/25/1 - - گفته است :
این روزها من

خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا

آرامش اهالی دنیا

خط خطی نشود...

اینجا زمین است

اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است

اینجا گم که میشوی

بجای اینکه دنبالت بگردنن

فراموشت میکندد.........
پاسخ:مرسی پرنسس

<-CommentGAvator->
heliya در تاریخ : 1391/10/25/1 - - گفته است :
salam

merc az hozoret

migama chera ap mikoni khabar nemikoni ..ha cheraaaaaa???????
پاسخ:سلام شرمنده...چشم خبر می کنم!@

<-CommentGAvator->
shirin در تاریخ : 1391/10/24/0 - - گفته است :
رفتی؟

<-CommentGAvator->
♥Zahra♥ در تاریخ : 1391/10/24/0 - - گفته است :
bale eftekhar midin.
پاسخ:چشششم

<-CommentGAvator->
ژیلا در تاریخ : 1391/10/24/0 - - گفته است :

<-CommentGAvator->
غریب آشنا در تاریخ : 1391/10/24/0 - - گفته است :
کسی را پیدا کن که



هیچگاه از بوسیدنت خسته نشه



وقتی احساس حسادت میکنی، تو رو در آغوش بگیره



وقتی عصبانی هستی، تو رو درک کنه و ساکت بمونه



وقتی حالت خوب نیست، دستات رو بگیره



آینده اش رو با تو تصور کنه و براش برنامه ریزی کنه



وقتی چنین کسی رو پیدا کردی هرگز رهاش نکنپاسخ:خیلی ممنون اشنا ترین غریب من!

<-CommentGAvator->
یــــــاس در تاریخ : 1391/10/24/0 - - گفته است :
رسول گرامی اسلام (ص ) فرمود:

هر کس بشارت ماه ربیع الاول را به من بدهد، من هم بشارت بهشت را به او میدهــم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: