دوست داشتن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 166
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 342
:: بازدید ماه : 324
:: بازدید سال : 3999
:: بازدید کلی : 46853

RSS

Powered By
loxblog.Com

دوست داشتن
دو شنبه 11 دی 1398 ساعت 23:25 | بازدید : 462 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

چجوری بهش بگم دوسش دارم؟

خیلی راحت بهش بگو

باشه بیا با تو تمرین کنم

دوستت دارم

منم دوستت دارم، حالا برو بهش بگو

بهش گفتم

 

 

  




|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
mahya در تاریخ : 1391/10/24/0 - - گفته است :
گل پسر بهت سر زدم وبت عالی بود
ولی سعی کن قالبو عوض کنی یه رنگی بگیره
ok ?
مرسی که به ما سر میزنی ....

<-CommentGAvator->
پرنسس در تاریخ : 1391/10/17/0 - - گفته است :
سلام گل پسر!!
وب خیلی باحال بود.خوشحال میشم به منم سر بزنی.منتظرم.

<-CommentGAvator->
خوشا شیراز در تاریخ : 1391/10/16/6 - - گفته است :
خوش به حال آنکه قلبش مال توست / حال و روزش هر نفس، احوال توست

خوش به حال آنکه چشمانش تویی / آرزوهایش همه آمال توست
پاسخ:مرسی عزیزم

<-CommentGAvator->
s..m..y در تاریخ : 1391/10/14/4 - - گفته است :
سلام داداش مرسی ازاینکه به وبم سرزدی ؟ خوشحالم که فامیلیت بامن یکیه ولی من که فامیلی شیراز ندارم؟ شاید دوقلوییم
http://eshghotanhaie.loxblog.com

http://moharam-yahosien.loxblog.com

<-CommentGAvator->
یــــــاس در تاریخ : 1391/10/12/2 - - گفته است :
بسیااااااااااااااااااااااااااا اااار زیبا و
اتفاقاً راااااااااحت بود.............!!!
خلاااااااااااااااااااااااااص

<-CommentGAvator->
؟؟؟ در تاریخ : 1391/10/12/2 - - گفته است :
هوووووووووووووووووووی گل پسر؟؟؟ما رو سر کار گذاشتی؟

رفای حموم یا هنوز این جایی؟

راستی سمیرا می گه منم میام
پاسخ:بریم بریم که دیر شد... نه من تو حموم بودم!! با گوشی رفتم حموم!!!خخخخخخخخخخخ!ایشششش! می گم تو یه چیزت میشه؟ می گم خودت تنها بیا کارت دارم......!!! باشه بگو اگه بانشستن توی صندوق عقب مشکل نداره در خدمتشم

<-CommentGAvator->
kimia در تاریخ : 1391/10/12/2 - - گفته است :
mamnoon u cheetori
پاسخ:هستم خوب!!!!!! مرسی!

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/10/12/2 - - گفته است :

<-CommentGAvator->
؟؟؟ در تاریخ : 1391/10/12/2 - - گفته است :
اره حتمن من هم میام!! جون گل پسر!!!
پاسخ:من تا نیم ساعت دیگه دم درم...اگه میای سریع اماده شو...تا من یه دوش می گیرم بیا دم در...راستی خودت تنها هم بیا...جا ندارم..باید دخترا را یه جایی پیدا کنیم و بعدش بریم

<-CommentGAvator->
اجی محدثه در تاریخ : 1391/10/12/2 - - گفته است :
عجبه هااااااا...چخبره مگه خالکی بازیه اخه!!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: