انتقاد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 280
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 456
:: بازدید ماه : 438
:: بازدید سال : 4113
:: بازدید کلی : 46967

RSS

Powered By
loxblog.Com

انتقاد
دو شنبه 15 آبان 1398 ساعت 11:15 | بازدید : 606 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

سلام و عرض ادب!

خوشحالم که در خدمتتون هستم و دوباره قسمت شد با یه پست جدید مزاحمتون بشم!!

اگه خاطر شریفتون باشه چند وقت پیش یه پستی رفتیم و بچه در کامنت های اون پست هرچی دلشون خواست لطف کردن و به من گفتن و انتقاد های سازنده ای داشتند و راهنمایی های بسیاری هم نصیب این حقیر شد!

نمی دونم شاید در این مدت گذشته دل کسی رو شکسته ام یا حرفی زدم که موجب ناراحتی کسی شده...

به هر حال ضمن عذر خواهی از همهلازم دونستم که بار دیگر اون پست رو تکرار کنیم ، ازتون می خوام که مثل دفعات قبل اگه موردی هست که من باید در جریان آن باشم یا انتقاد یا پیشنهادات خودتون رو بزرگواری نمایید و بار دیگر من رو در جریان اونها قرار دهید!

اگه هم واقعا فک میک کنید کار مشکلیه و باعث سو تفاهم میشه و یا... می تونید از همون تکنیک قدیمی استفاده کنید و با اسم مستعار نظر بذارید!

من می خوام در این پست حتی نظراتی که به صورت خصوصی ارسال می شن را هم تایید کنم مگر اینکه خوده نویسنده مخالف آن باشد که باید در متن کامنتش درج نماید که من راضی نیستم این کامنت تایید نشود! و مطمن باشید که نظرتون رو خودم شخصا مطالعه میکنم و نه کس دیگه و برای همه ی نظرات هم احترام قائل هستم!

من دست اون شخصی که انتقاد کنه رو می بوسم ولی خداوکیلی انتقاد سازنده باشه و من هم با سعه ی صبر گوش میدم!

حالا اگه هم از دست من دلخور هستید بفرمایید ....

اگه می خواهید هم درد و دل کنیداین گوی و میدان!

یا اگه سوالی چیزی در مورد من دارید بپرسید!

انشالله تا جایی که امکان باشه جواب میدم!


به هر حال مدیون هستید که اگه چیزی که مد نظرتونهست رو نگید!!

من سعی میکنم پست بعدی رو به حرف های شما اختصاص بدم


باشد که هم من  و هم شما به ضعف ها و قوت های خود پی ببریم و مهم تر در زندگی روز مره بکار گیریم!




|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
دختری از شرق در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
سلام هادی....

شما خیلی خوبید ولی گاهی اوقات پستهایی میزاری که نباید بزاری.... نمیخواستم بگم ولی فک کنم درست نباشه انقدر از زندگیت بگی ....یکم سنگینتر باید باشی....
پاسخ:باشه چشم مرسی از حضورت!

<-CommentGAvator->
غریب آشنا در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
با اجازه آقا هادی،خطاب به آرزو خانم: خانم گلم چرا به خودت توهین میکنی؟ خدا نکنه که اینطور بشی.دختر گل چرا اینقدر عصبانی؟ مهربون کمی آرومتر.خانم خانمها اگه چیزی میخوای به هادی بگی نیازی نیست همه بدونن که!سعی کن این مسائل رو بین خودتون حل کنید.ممنون میشم به خودتون کمک کنید.

<-CommentGAvator->
ارزو در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
من از سگ کمترم اگه یکبار دیگه با هادی هم کلام بشم

<-CommentGAvator->
غریب آشنا در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
سلام هادی بامرام. میبینم کولاک کردی! عزیز همین که از بقیه خواستی که انتقاد خودشون رو بنویسند و توهم تاییدشون میکنی، کمال بزرگواری تو رو میرسونه! اکثر کسانی که به وبت میان میدونن که شرایط بدی رو پشت سر گذاشتی و البته هنوزم ادامه داره!دوستانی که این متن رو میخونید مثل کسی نباشید که بیرون میدون نشسته و میگه لنگش کن! هر کسی از شما انتقاد یا ایراد بگیره مطمئنا شما هم ناراحت میشید.ولی نحوه برخوردتان ممکنه فرق داشته باشه.خواهشا جایی که آتیش بیار معرکه بشید سعی کنید آرامش دهنده باشید. هادی مهربونم میدونم قلب بزرگی داری ،عزیزم کسی که مداحی اهل بیت رو میکنه نمیتونه بد باشه.خواهشا اگه میتونی با آرزو ملایمتر رفتار کن.یک فرصت دیگه بهش بده.بامرام جای دوری نمیره.اگه ممکنه این کار رو انجام بده.ممنونم

خیلی آقایی!
پاسخ:خداوکیلی می خواستم این نظر رو تایید نکنم ولی حیف که قول داده بودم!! خیلی شرمنده کردین بخدا! مرسی

<-CommentGAvator->
باددرموهایش در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
اول عذرخواهی بابت اینکه تووب شمابراکس دیگه کامنت گذاشتم جدامعذرت میخوام....
دوم...وای نگوتوروخدایعنی انقدحرفام بده؟؟؟؟خدارحم کنه پس!احتمالاچندنفرازم رنجیدن وخودم بی خبرم!چه بد.....
گفتم که هنوزجراتشوندارم هروقت پیداکردم میذارم ولی فک نکنم به این زودیاباشه....
یه سوال فنی خودتوتاحالاخیلی ازحرفام ناراحت شدی؟!توروخداراستشوبگو....

<-CommentGAvator->
باددرموهایش در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
سلام داداشی حرف دارم اماترجیح میدم نگم.....راستی یه جمله براآرزو....

آرزوجان پاسخ کامنتتونودادم بروببین....
پاسخ:...

<-CommentGAvator->
یه نفر در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
سلام آقای یزدانی!نمیدونم کاردرستیه یانه ولی بایدبگم بعضی کارات خیلی منواذیت میکنه اینکه توهرحرفی خودتودخالت میدی خوب نیست هرچیم ازدهنت درمیادبه همه میگی آدمی که چیزی بارش باشه انقدرتوبوق وکرنانمیکندش کسیکه هی میگه من من معلومه چیززیادی حالیش نیس!خلاصه حضورت زیادیه کم ترش کن که باارزش شه!
پاسخ:باشه چشم مهربان! حتمن

<-CommentGAvator->
یه نفر در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
سلام آقای یزدانی!نمیدونم کاردرستیه یانه ولی بایدبگم بعضی کارات خیلی منواذیت میکنه اینکه توهرحرفی خودتودخالت میدی خوب نیست هرچیم ازدهنت درمیادبه همه میگی آدمی که چیزی بارش باشه انقدرتوبوق وکرنانمیکندش کسیکه هی میگه من من معلومه چیززیادی حالیش نیس!خلاصه حضورت زیادیه کم ترش کن که باارزش شه!
پاسخ:نه چرا درست نباشه! اتفاقا کار درستیه! چشم جواب شما رو هم میدم!

<-CommentGAvator->
ragbar در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
کاملا مشخصه!!!

منم مثل شما از شادی توی پوست خودم نمیگنجم..خب من رفع زحمت کنم

خدافظ
پاسخ:جدی؟؟ خوش اومدی مهربون! خوشحالم که خوشحالی!دست علی یارتون خدا نگهدارتون!

<-CommentGAvator->
ragbar در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
چرا میزنی؟؟؟؟؟؟


خب میگم حالت خوبه ؟سلامتی؟
پاسخ:اره عالیم! من غلط بکنم کسیو بزنم! شما خوبی؟؟ من از این بهتر نمی شم!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: