تشکر!!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 164
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 340
:: بازدید ماه : 322
:: بازدید سال : 3997
:: بازدید کلی : 46851

RSS

Powered By
loxblog.Com

تشکر!!!
دو شنبه 15 آبان 1398 ساعت 1:7 | بازدید : 643 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

سلام و عرض احترام خدمت سروران خودم!!!

جا داره که تشکر کنم از همه ی دوستانی که برای رسیدن به آرامش هستی به ما سر می زنن و کامنت می ذارن!

نمی دونم چقدر در جریان کار و مشکلات زندگی شخصی من هستید ولی اگه دقت کرده باشید حدود یک ماه است که کلا و اساسا روحیه ام خراب شده و من یک روز خوش ندیدم و...(به عنوان مثال:شکست عشقی- طلاق و....)

اتفاق هایی در این یک ماهه برای من رخداد که می تونست علتی باشه که من رو از مسیر عادی و هموار زندگی برای چندمین بار خارج کنه

ولی به حول و قوه ی الاهی من تونستم این همه مشکل رو با کمک خدا و اهل بیت پشت سر بذارم و دوباره در جمع شما باشم!!

باور کنید انقد مدیون شما هستم که خجالت میکشیدیم دوباره برگردم و شروع به آپ کردن وبلاگ کنم لذا یه چند روزی مشاور عزیز و دوست داشتنی ام زحمت بروز کردن وبلاگ رو کشیدن!

ولی خب چیکار کنم که بسته پایم و اون شخص هم قادر به ادامه دادن نبود!! لذا همه ی این مسایل دست به دست هم داد که من دوباره این افتخار رو کسب کنم که بتون برای چند لحظه ای کوتاه میزبان چشمای نازنین شما باشم و خواهم بود!!!

وظیفه ی شرعی خودم می دونم که از یکی از عزیز ترین و محبوب ترین اشخاص این دنیا ی مجازی با وجود مشقت ها و مشکلاتی برای ایشون پیش اومد و مسبب همه ی آنها من بودم ولی مثل یه دوست و خواهری مهربان از من حمایت کردن و زمانی که کسی حرف منو نمی فهمید تنها کسی که درک کرد حرفهای منو، ایشون بودن....

من از راه دور دست ایشون رو می بوسم و انقدر این شخص بزرگوار هستن که من می دونم حتی اگه اسمشون رو ببرم خیلی ناراحت و آزرده خاطر می شن!

ایشون رو همه میشناسن و محبوب همه و حلال مشکل همه هستن اسم مخفف شده ی ایشون اینه: ب...د....م

بازهم میگم که من از همه ی شما عزیزان قدر دانی میکنم ایشالا که عمری باشه برای جبران!

قبل از خداحافظی بر خودم لازم می دونم که این رو بگم که بعضی از بزرگواران خیلی خوب و سنجیده فرمودن که هادی چرا بعضی از جواب های کامنتها رو بد جواب میدی؟؟

من خیلی خوشحال شدم از این انتقاد و لازم به ذکر است که اگه کسی خداوکیلی و حضرت عباسی از دست من ناراحته بهم بگه(حتی اگه روش نمی شه بدون اسم)من معذرت میخوام از همه اگه کسی رنجیده شده یا ازرده خاطر....

 

موفق و پیروز و شاد باشید

ارادتمند شما:هادی یزدانی

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ش در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
نه به ابر
نه به باد
نه به اين آبي آرام بلند
كه تو را ميبرد اينگونه به ژرفاي خيال
من به اين جمله نمي انديشم
اي سراپا همه خوبي
تك و تنها به تو مي‌انديشم!

<-CommentGAvator->
hadi در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
سلام نگین جان!!! عزیزم من حرفی از شخصی نزدم که!!! باور کن همون محیطی که حضرت زینب و رقیه مدفون هستن بقدری آلوده اس و کثیف است که انسان متاثر میشه!
منظورم اینه که کلا محیط کثیفی و نه خدای نکرده...
تو راخدا یکم فکر کن و نتیجه گیری کنید!!

نمی دونم!! شاید هم شما درست می گید! به هر حال شما جوون هستین! و از طرفی هم لا اکراه فی الدین!
من توصیه ام این بود که نخونید! حتمن یه چیزی می دونستم ولی حالا می خوای بخونی؟؟ برو بخون! کی جلوتو گرفته؟؟
ان چه شر ط بلاغ بود....
من بازم ازت تشکر میکنم که پی گیر ماجرا هستی و یه مسله رو تا نفهمی قبول نمی کنی!!!
اصلن یه کدی بهت می دم در مورد کتاب!!!
همه ی کتاب ها خوبن! و به تعبیر حضرت مولا نبین گوینده ی سخن کیه! بلکه بنگر ببین چی میگه!
شما هم برو بخون به شرطی که بفهمی چی میگه و مدیونی اگه سوالی ویا شبه ای وارد شد مطرح نکنی!!!
من خودم کتاب های وهابیت رو به شاگردام میدم و میگم برید بخونید و تمام سوال هاتون رو مطرح کنید!!
خب توصیه من این بود که اصلن نخونی ولی اگه دوست داری برو بخون! من خودم همه ی کتابهاشو خوندمو فهمیدم چی میگه و واو به واوش هم رو حفظم!
خب به هر حال ایولا داری

<-CommentGAvator->
سروش در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
باشه قدمت رو چشمپاسخ:میسی!

<-CommentGAvator->
سروش در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
جدی؟؟؟ منظورت mam-sa ؟

خب ایول نه خوشتون باشه من نمیام دیگه مزاحمتون بشم!

می خواستم بگم که امروز برای ناهار بیای پیش ما

قرار ناهار اون چیزو که دوست داری بخوریم...

پاسخ:دقیقا منظورم همینه! نه بابا مراحمی! چییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟ لازانیا!!! خب من الان بهش زنگ میزنم میگم نیاد!!! من ناهار اونجام سروش!! ایول می خوامت

<-CommentGAvator->
سروش در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
امروز تنهایی؟؟؟


پاسخ:اره ولی شاید یه نفر قرار باشه بیاد پیشم! چه طور؟؟ تو هم بیا مشکل نداره..

<-CommentGAvator->
سروش در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
هادی تو را خدا بی خیال

اون که گفت غلط کردم

هادی...

اصلن یه چیز بگم؟
پاسخ:سروش گلم سلام!!! خوب هستی؟؟؟نه اصلن راه نداره!!! این یک ادمیه که صدتا من و تو رو میذاره تو جیب عقبش!!! اون شب رفتم خونشون میگم که اون... بده!! جان مهسا یه حرکات و کارهایی میکرد که گفتم یا علی الانه که بمیره یا سکته کنه!!! چی می خوای بگی؟؟؟خب بگو...

<-CommentGAvator->
باددرموهایش در تاریخ : 1391/8/15/1 - - گفته است :
سلام داداش هادی خوشحالم برگشتی....همیشه موفق وسربلندباشی....یاعلی
پاسخ:ممنون! سلام....!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: