...لیلای من...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 214
:: باردید دیروز : 158
:: بازدید هفته : 390
:: بازدید ماه : 372
:: بازدید سال : 4047
:: بازدید کلی : 46901

RSS

Powered By
loxblog.Com

...لیلای من...
یک شنبه 7 آبان 1398 ساعت 19:9 | بازدید : 665 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

بچه بودیم یکی صدا زد،داداشی میای بازی کنیم بعد بازی گفت:

تو بهترین داداش دنیایی،دانشگاه رفتیم گفت:

تو بهترین داداش دنیایی،ازدواج کرد و رفت بازم بهترین داداش دنیا شدم،

او مرد زیر تابوتشو گرفتم به خودم گفتم اگه زبون داشتی

بازم میگفتی بهترین داداش دنیایی،اما بعد دفترخاطراتشو نگاه کردم،

نوشته بود:عشقم بودی اما از ترسم میگفتم:بهترین داداش دنیایی!

 

 

متاسفانه اونی که می گفت دوستت دارم هم گذاشت و رفت....




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
باددرموهایش در تاریخ : 1391/8/8/1 - - گفته است :
کاش آدمامیفهمیدن فرصت بودن کمه فرصت محبت کمه حتی فرصت بخشش کمه......

هرچیزی زمانی داردنفسم هم که باشی دیربرسی من رفته ام.....

کاش کاری ازم ساخته بود...نمیدونم شایداین قسمت بودشایدم یک اشتباه بزرگ جبران نشدنی!!!
پاسخ:اخ اخ اخ.... بخدا راس میگی

<-CommentGAvator->
shirin(نوشمک) در تاریخ : 1391/8/7/0 - - گفته است :
فوق العاده بود
راستی هادی جووون این وب جدیدمه از این به بعد تشریف بیار اینجا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: