نکته!!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 119
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 1595
:: بازدید سال : 3660
:: بازدید کلی : 46514

RSS

Powered By
loxblog.Com

نکته!!!
سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 10:44 | بازدید : 854 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

ممنون که اومدی!

نمی دونم در جریان هستید یا نه!

ولی طی چند روز گذشته مشکلی برای من پیش اومد که خدا را شکر زودتر از آنچه فکر میکردم حل شد!!!

لذا دیشب، رفقا و دوستان بزرگواری کرده بودند و یه جشن مختصری را هم تدارک دیده بودند!!!

حالا این آهنگ وبم که ملاحظه می فرمایید دقایق آخر اون جشن دیشبه!

عرض کنم خدمت عزیزان که این آهنگ چیزی در حدود 5-6 دیقه است که من مجبور شدم کمی از سر و

ته اش را بزنم و آپلود کنم!!

ولی خب دیگه این هم خالی از لطف نیست!!!

فقط امیدوارم دوستان به صدای من خرده نگیرن!

یاعلی  



|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Mr.Radin در تاریخ : 1391/5/26/4 - - گفته است :
بابا شاعر،یعنی ایول صدات خیلی قشنگه!
من که آخر نفهمیدم چن سالته!

<-CommentGAvator->
مبینا در تاریخ : 1391/5/24/2 - - گفته است :
هیچکس همراه نیست
.
.
.
.
.تنهای اول

<-CommentGAvator->
مهلا در تاریخ : 1391/5/24/2 - - گفته است :
خدا رحمت کنه داداشتو ... اتفاقا منم به همین موضوع فک میکردم ،حس کردم صدات خیلی جاافتادس ،مگه چند سالته داداشی؟ میگم اگه اهنگاتو برا دانلود بزاری بهتر نیست؟ اینطوری کاملشو میشنویم ،مجبور نیستی سرو تهشو بزنی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: