عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 39
:: بازدید ماه : 1478
:: بازدید سال : 3543
:: بازدید کلی : 46397

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنج شنبه 30 شهريور 1398 ساعت 20:5 | بازدید : 820 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

عرض  سلام!!!

باور کنید تاه از خواب بیدار شدم!!

اون پست قبلی هم مهسا فرستاده بود!!!

ولی الان جبران کردم!!!

کلیه ی عکس ها مربوط به خودم هستند!!! خدایی نکرده سو تفاهم پیش نیاد!!!

بفرمایید ببینید!!!

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
سلام

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محدثه در تاریخ : 1391/9/24/5 - - گفته است :
سلام میشه رمزتونو بدید عکساتونو ببینم

<-CommentGAvator->
افسانه در تاریخ : 1391/7/13/4 - - گفته است :
دیدم....جذابی...فک کنم با نمکم باشی.....اون عکس تو اتاقت بچگیاته؟خ نازه چ ت÷لی ....................
پاسخ:سلام!!!مرسی! اره!

<-CommentGAvator->
ریحانه در تاریخ : 1391/7/11/2 - - گفته است :
ای بابا


نظاراینارو تو نت!


ببین مردم چیمیگن؟


اون از سروش!


افرین به تو که لبم نمیزنی...!


اون سنگه چیه؟ماشالا!


چرادیگه نمیایی؟


توروخداااااااااااااااااااااا ابگو!
پاسخ:سلام! چی میگن؟ لب که هیچی...! اون سنگ گندمکه! چشم میام!

<-CommentGAvator->
مریم شرقی در تاریخ : 1391/7/5/3 - - گفته است :
سلاااااااام به داداش هادی
خوبی
جالب بود برام اولین اشناییمون این شکلی باشه
فکر خوبی بود
راااااستی خیلی خوبه که دیگه لب به قلیون نمیزنی
اورین اورین
دمت جیزززززززززززززززز
به قول حامد سونتا جونم خوشمله
ولی 132 خودمو عشقه

<-CommentGAvator->
باددرموهایش در تاریخ : 1391/7/1/6 - - گفته است :
دوست داشتن یعنی اونکه اگه صددفعه هم ناراحتش کنی هردفعه میگه این باراخره که میبخشمت وبااخم میادتوبغلت....
پاسخ:سلام ایول!!! قشنگ بود

<-CommentGAvator->
باددرموهایش در تاریخ : 1391/6/31/5 - - گفته است :
سلام ببخش نگرانت کردم.....راستی قلیون نکشی ها...اه اه اه!!!بده خوب دیگه!
پاسخ:سلام نه خواهش میکنم!!!! نه ابجی به یه نفر قول دادم و الان حدود 3 هفته است لب نزدم!!!

<-CommentGAvator->
سروش در تاریخ : 1391/6/31/5 - - گفته است :
می خواستی یه سری بری سپیدان

نرفتی؟

راستی ماشین امیر را دیدی؟


پاسخ:نه نرفتم! اره دیشب رفتم خونه شون! امیر میگفت که تو رفتی برای آ.... انتخاب واحد کردی!!!؟ خاک بر سر gfذلیلت کنن!!!

<-CommentGAvator->
در تاریخ : 1391/6/31/5 - - گفته است :
سلام!!!

بمیرم کاشکی من می مردم و این صحنه را نمی دیدم که هادی جونم بجای.... متکا بغل کنه!!!

لااقل میگفتی خودم میومدم پیشت

راستی خوش بحال طرف
پاسخ:علیک سروش زیادی داری حرف می زنیا!!! مگه دیونه ام به تو بگم بیای پیشم! منظور چیه؟؟؟ طرف ....؟؟؟؟ چرت و پلا داری میگی!!!! خاک به سرت نکنه داغی؟؟؟؟

<-CommentGAvator->
قاصدک در تاریخ : 1391/6/31/5 - - گفته است :
سلام..وب عالی بود
پاسخ:سلام تشکر! سرکار خانوم چرا این ادرستون را درست وارد نکردین؟

<-CommentGAvator->
:.* :.* றàĦlà *.:*.: در تاریخ : 1391/6/30/4 - - گفته است :
سلام داداشی..دیدم عکساتو قشنگ بود،من سوناتاتو دوس دارم راستی تو که گفتی قلیون نمیکشی که !!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: